Kuinka kauan voisi olla "ikuinen" tulipalo?

mmur 08/21/2017. 15 answers, 13.257 views
reality-check chemistry fire

Kuinka kauan "ikuinen" tuli kestäisi?

Jossakin vaiheessa on tiettyihin ihmisiin erittäin henkisesti tärkeä tulipalo - niin tärkeä, että he rakentavat sen ympärillä olevan kaupungin ja alkavat kehittää valtakuntaa, jolla on yksi tärkeimmistä motiiveistaan ​​antaa polttoainetta tulelle. He uskovat, että jos se palaa voimakkaasti, he saavuttavat menestyksen, jos ne haittaavat, he kohtaavat vaikeuksia ja että jos palo koskaan sammuu, maailman loppu tulee pian seuraamaan.

Olettaen, että tulipalo on noin puolet olympia-uima-altaan koosta. Elementtien suojaaminen, tuhkan hävittäminen ja kaivon laajentaminen ovat helposti toteutettavissa. Käytettävissä olevia polttoaineita ovat puu ja hiili (lanta on jumalallinen). Onko mahdollista, että tämä "ikuinen tuli" säilyy vuosikymmenien tai vuosisatojen ajan palavana? Jos se voi, milloin polttoainevaatimukset muuttuvat erittäin kohtuutomiksi (keskimääräisen maanosan tuhoutuminen)? Onko olemassa muita ilmeisiä ongelmia tämän tulen olemassaolosta?

5 Comments
38 Baldrickk 07/27/2017
Sulje silmäsi. Anna kätesi.
6 Grimm The Opiner 07/27/2017
Polttoainevaatimukset? Kuinka paljon polttoainetta tämä palo kuoppaan polttaa verrattuna kylään? Sama? Vähemmän, hyvin todennäköisesti. Antiikin aikana zoroastrialaisilla oli ikuinen "alkuperäinen" liekki. No, heillä oli useita todellisia. Ja kun sinulla on dogma, jossa todetaan, että " this on (nyt) alkuperäinen ikuinen liekki", silloin todellisuus on helpompi hallita. :-)
18 mouviciel 07/27/2017
@mmur - Tarkoitatko sinä zoroastrian palo temppeleissä ? Yazdissa Iranissa on poltettu vuodesta 470 AD.
2 RedSonja 07/28/2017
Ihmisen ikuiset tulipalot eivät ole. Jos se menee ulos (uusi tekijä koputtaa sen yli, hoitaja nukahti tai äkillinen tuuli puhaltaa sen) he vain valaisevat sen uudelleen.
8 ГляОпаОпа 07/28/2017
ikuinen, tämä on ilmeistä

15 Answers


adaliabooks 07/29/2017.

Kysymyksesi luonne tekee kuulostavan, että tuli oli jo siellä, että nämä ihmiset löysivät sen sen sijaan, että ne sytyttäisivät sen. Tällöin Willin vastaus on täydellinen (ja voit helposti nähdä, miksi alkeelliset ihmiset saattavat olla hyvin vaikuttunut tällaisesta ja pitävät sitä henkisesti tärkeänä).

Mutta kun joku, joka työskentelee puuta polttamalla säännöllisesti (erityisesti puun polttavaa pizzauunia), ajattelin tarjota vaihtoehtoisen kulman.
Haluat tässä tehokkuuden, minimoi polttoaineen kulutuksen samalla kun liekit poltetaan. Pizzan uunit eivät ole paljon tehokkaampia puhuttaessa puusta.

Meidän uuni on halkaisijaltaan noin 1 m ja luultavasti 30 - 40 cm korkea keskellä ja pitää polttopisteen, joka säilyttää 500-600 ° C: n lämpötilan, tarvitsee vain puolen tunnin välein keskikokoisen hirven (kuivaa kovapuuta). Tietenkin katsot paljon suurempaa tulipaloa, puolet olympia-uima-altaasta on 25 metriä pitkä, joten sanokaamme noin 25 metrin halkaisijaltaan noin 6 metrin korkeudella (en usko, että korkeus on 1: 1 on ihanteellinen). Ja kuumempi tulipalo palaa nopeammin. Olet myös oletettavasti etsimässä enemmän spektaakkeli kuin lämpö, ​​mikä tarkoittaa suuremman liekin ylläpitoa, niin tavallisesti pizzauunissa.
Jopa niin luulen, että voisit sanoa 75 lokia joka puolessa tunnissa, mikä olisi noin 56 kg (olettaen 750 gramman keskiarvon lokille), joten 112kg tunnissa. Joka on 981 tonnia vuodessa.

EDIT: Kiitän Joea kommenttikohdista, kun huomautan virheestä laskelmissani täällä. Olen remontoinut heidät tyhjästä. Lopputuloksena on todellakin paljon vähemmän tilaa, koska olen todella tehnyt sotku näistä ensimmäistä kertaa.
Kasvuhinnat ja -koot puut ovat hieman hankalaa, mutta elävä tammi (USA: sta) ilmeisesti voi saavuttaa korkeuden 18 metrin ja leveyden 24 metrin keskimäärin 75 vuodessa. Jos oletat, että vain 10% siitä 10368³m on todella puuta, saat 767kg puuta (tiheys 0,74 (103 kg / m3)), mikä tarkoittaa, että tarvitset vuosittain 1279 tammia, jotta tulipalo poltettaisiin.
Käsittää nämä laskelmat olivat kaikki vääriä, tämän sivun tietojen perusteella näyttää siltä, ​​että yksi tammi todennäköisesti tuottaa yhteensä 7860 kg puuta, noin kymmenen kertaa mitä minun alkuperäiset laskelmat (korjatut virheet) saisivat. Tämä tarkoittaa sitä, että tarvitsette 124 tammipuut vuodessa pitämään tulesi poltettavana. Tämän monien puiden kasvaessa kesti noin 18 aaria. Tietenkin nämä puut kestävät 75 vuotta maturiteetin saavuttamiseksi, joten sinun pitäisi olla 1,350 hehtaaria puita vaihtelevissa kasvuvauhdissa, jotka vaihdat mennessasi.
Post Edit: Tämä on luultavasti korkealla puolella, kuten Joe mainitsi tarkoituksellisen maanviljelyn ja hallinnon todennäköisesti vähentävät voimakkaasti tarvittavaa tilaa, mutta 1,350 hehtaaria ei todellakaan ole paljon.

Tuhka ja savu eivät ole yhtä suuria ongelmia kuin monet ihmiset ovat ehdottaneet, pizza uunissa tuottaa hyvin vähän joko sylinterin kuivatun polttoaineen (enemmän hetkessä) ja lämmön yhdistelmästä. Haluan arvioida kokemuksesta, että 72kg poltettua puuta päätyy noin 3 - 4kg tuhkaa. Tämä voi parantua entisestään ikuisen liekkesi lämpimämmästä luonteesta, mutta tuossa tuhassa 54,5 tonnia tuhkaa vuodessa (140 kg päivässä). Tämä on paljon, mutta en usko, että se on hallitsematonta, varsinkin kun se on todella käyttökelpoinen monenlaisiin asioihin.

En kuvittelisi pikemminkin kuin yhtä suurta tulta, jota pidit palavana, vaan että tulisi liikkumaan kupolin ympäri kuin kello. Jos jakaa kehä 24 tunnilla, saat 3m viipaleita. Jokainen tunne täytät jonkin näistä viipaleista puuhun (tai puoli tuntia joka puolessa tunnissa) niin, että liekki liikkuu jatkuvasti rakenteen ympärillä, mikä mahdollistaa muiden puolien puhdistamisen (vielä vaikeuksissa, kun kupoli säilyttää sen lämmön ja silti on very kuuma) pitkiä harjoja ja pinoja jne.
Se merkitsee myös sitä, että puu voidaan sijoittaa useisiin savupiippuihin ja sisäänkäynteihin, jotka voidaan myös tarvittaessa puhdistaa.

Käytätte tulen lämpöä tehokkaasti kuivaamaan puutasi, monilla tavoilla voit tehdä tämän, mikä lisää tehokkuutta poltettavaksi ja vähentää savua.

Toinen etuna tässä menetelmässä on, että päädyt kehuttuun pyhään kupolirakenteeseen, jota palvelijat voivat ihailla (joka myös suojaa ikuista liekkiä elementeistä), sitä voidaan käyttää myös massiivisena leipomona, jos sitä ei oteta huomioon liian uhrautuva.

Kaiken kaikkiaan mielestäni ei näytä olevan vaikeaa logistiikkaa, ja sen pitäisi olla hyvänä uskottavuuden rajoissa.

5 comments
7 Morgen 07/27/2017
Levitä huhu siitä, että pyhän tulen leivän leipä antaa poikkeuksellisen voimakkuuden, ja leivonta on pyhä eikä pyhitetty.
5 Morgen 07/27/2017
Mahdollisesti, mutta ei ennennäkemätön, tapa, jolla uhraus hoidettiin antiikin Israelin temppeleissä, oli samanlainen kuin pyhä BBQ - "palanut" tarjonta oli yleensä vain "kypsennetty". Pappit saivat osuuden, mutta niin antoivat myös rukoukseen.
6 adaliabooks 07/27/2017
@Morgen Joten koko asia on vain katve keskiaikaiseen tyyliin leipomo ja BBQ. Palvottajat tuovat puuta ja "uhrauksia" (ruoka), joka saa heille kypsennetyt .. itse asiassa voisitte sanoa tämän olevan liekin alkuperää ja pyhyyttä tuli sen jälkeen.
4 feelinferrety 07/27/2017
Lähistöllä voi olla myös kylpyläosasto, joka kompensoi osan lämmöstä, jonkinlaisella kuumennetun ilman kanavoinnilla / lämmittämisellä rakenteen pohjaan (poreakkupulmat valinnainen). Höyrysauna (sauna). Pohjimmiltaan jokainen elämän osa (rakennukset tiilistä, lämmitetyt elintarvikkeet, itsepuhdistuva ...) voitaisiin pitää hengellisenä luonnossa.
6 T. Sar 07/28/2017
taking notes for the next D&D Campaign Palomiespizzaiolot taistelevat sankareita varten maagisen kuolemattomuuden ansaitsemisen reseptin hallussa Doom-uunin katakombeissa. Hm. Haluan sanoa, että se on liian sileä, mutta tämä todella tekisi pizzan paremmin.

Will 07/26/2017.

Yes.

Wikipedia on hyvä artikkeli ikuisista liekeistä, joita syötetään maanalaisten maakaasuvarastojen avulla. Nämä talletukset voivat olla valtavat, kuten nyt tiedämme, koska me imevät kaasun ulos ja käytämme sitä kuumavesilämmittimillemme. He voivat ruokkia liekkiä kauan. Linkitetyssä artikkelissa todetaan, että useat tiedetään poltettu tuhansia vuosia.

Ehdotan mallin ikuista liekkiä Darvazan kaasukraeriin . kirjoita kuvan kuvaus tähän Se on romahtanut maakaasuvarasto, jonka Neuvostoliitot sytyttivät, koska he ajattelivat, että se olisi niin hienoa, ja he olivat oikein. Se on palanut 70 vuotta.

osoitteesta http://news.nationalgeographic.com/news/energy/2014/07/140716-door-to-hell-darvaza-crater-george-kourounis-expedition/#/81745.jpg kirjoita kuvan kuvaus tähän

Se on suuri.

5 comments
9 Paul TIKI 07/26/2017
kuinka monta kertaa voin ylivaltaa? Vain kerran. bummer. tämä on uskomattoman hienoa. Se muistuttaa myös vuosikymmenien ajan vuoristossa poltettavista kivihiutaleista. En halua heittää liikaa juttuja sinne, sillä jotain tällaista tekisi tuhkan poistamisen uskomattoman vaikeaksi
45 Caleb Brinkman 07/26/2017
"koska he ajattelivat, että se olisi niin cool ja he olivat oikeassa" +1
13 That1Guy 07/26/2017
Se on palanut vuodesta 1971 - niin 46 vuotta.
11 MSalters 07/26/2017
@ That1Guy: Muut ovat palaneet useita vuosituhansia. Burning Mountain, Australia on ollut tulessa 6. Muutama maltillinen vuosisata ei ole mitään.
20 Octopus 07/27/2017
Se on puolittain hyvä vastaus, koska se viittaa Darvazan kaasukraeriin, mutta tosiasiat ovat huonoja. Se ei ole palanut 70 vuoden ajan. "Koska he luulivat, että se olisi niin cool" ei not syy, että se polttaa. Ihmiset luultavasti upvoting, koska he oppivat jotain he eivät tienneet, ei siksi, että tämä on laadukas vastaus.

Andrew Neely 07/27/2017.

Joo. He istuttavat puiden metsää (uusiutuva luonnonvara), jota käytetään vain pyhän liekin aikaan. Uskollinen voi myös tulla ja heittää tulipaloja (puuta, hiiltä, ​​heinää jne.). He voivat myös rukoilla kirveisiin, jotka tulevat tulelle.

3 comments
8 BrettFromLA 07/26/2017
Kiva kosketus metsän viljelyyn ja heittopalvelut pyhään tulipaloon!
20 Harris Weinstein 07/27/2017
Se olisi todellakin mielenkiintoinen perinne, jotta he voisivat antaa puisia lahjoja toisilleen, että he tietävät lopulta tarjottavan liekkiin.
Shawn V. Wilson 07/31/2017
En.wikipedia.org/wiki/Eleventh_Night -artikkelin mukaan jotkut paikat käyttävät pajukivejä kokkareille, ja seuraavana vuonna pajut ovat kasvaneet takaisin tarpeeksi hyvin käytettäväksi uudelleen.

Rolen Koh 07/27/2017.

Jos käytämme joitain todellisia esimerkkejä, kaksi merkittävää esimerkkiä ovat:

  1. Yanartaşissa Turkissa palo on palanut yli 2500 vuotta.
  2. Burning Mountain -palo Australiassa on palanut yli 6000 vuotta.

Kuitenkin, jos etsit nimenomaan liekkipaloa, niin se on Darvazan kaasukrateripoltto, joka polttaa vuodesta 1971 tai noin 46 vuotta. Joten sinulla on käsitys siitä, että jos polttoaineen lähde, kuten hiili tai maakaasu, on palanut palamaan tuhansia vuosia tai jopa enemmän.


pjc50 07/27/2017.

"Half Olympic pool" on huge tulipalo. Tärkein ongelma tässä on se, että ihmisten on erittäin vaikea lähestyä tankkausta. Et ole määritellyt tekniikan tasoa, joten se voi aiheuttaa ongelmia.

Säteilylämpö tulee olemaan suuri. Sinun pitää pitää suuri alue tulen ympärillä, kymmeniä metrejä. Savuputki edustaa myös ongelmaa. Ei vain se, että se on vaaraksi, jos se puhalletaan kaupunkiin, kuumia jauheita kuljetetaan satoja metrejä ja mahdollisesti sytyttävät asioita. Kaupunki ympärilläsi on oltava kivi, jossa on hyvin vähän puurakenteita.

Osien suojaaminen ei not ongelma; tulipalo, joka koko syttyy sateen tai lumen aikana edellyttäen, ettei vettä ole altaassa. Tästä ja muista syistä, kuten tuhkan hävittämisestä ja näkyvyydestä, kannattaa pitää tulipalo korkeammalla kuin kuopassa, massiivisella kivipalo-arinalla.

Jos käytät tulta kunnalliseen lämmitykseen ja ruoanlaittoon, voit säästää kotimaisen polttoaineenkulutuksen ja polttoaineen tarpeet saattavat olla hallittavissa. Muussa tapauksessa tankkaus asettaa jälleen sinulle logistisia vaatimuksia - ei pelkästään puiden leikkaamista tai kivihiilen kaivamista vaan meriliikenne. Huomaa, että yksi rautateiden rautateiden ensimmäisistä käyttötavoista oli auttaa laivojen syöttöä rautauunissa!

Tietenkin, jos kaupunkisi on koskaan kirottu, tulipalo vähenee huomattavasti muutaman päivän kuluttua ...

Saatat olla kiusattu käsittelemään tuhkaongelmia polttamalla se joella, mutta se tappaa joki. Muussa tapauksessa pääset lentämään Fly Ash -vuorelle kaupungin lähellä.

4 comments
2 ACarter 07/27/2017
+1 paras vastaus vielä. Todellinen ongelma tulee olemaan siitä, miten et pääse kauas lähelle sitä, ja tulipalon vaikutukset ovat suuria
2 mmur 07/27/2017
Joo, näyttää siltä, ​​että jos ihmiset joutuvat lähestymään tulta (joko polttoaineena, kerätä tuhkaa tai suorittaa joitakin rituaaleja), sen on ehkä oltava pienempi. Mitä tuhkan hävittämiseen ja puun rakentamisen välttämiseen saattaisi olla kaupunki rakennettaisiin lentotuhkan tiilistä tai jotain sellaista?
8 pjc50 07/27/2017
Ash-pohjainen betoni on todella hyvä idea - sciencedirect.com/science/article/pii/S2090447914001610
Level River St 07/29/2017
Puun tuhka on runsaasti kaliumia (joka puu otti maaperästä elossa) ja sitä voitaisiin käyttää lannoitteena. Se on myös erittäin emäksinen, mikä olisi ongelma happoa rakastaville kasveille. Mutta tarkoituksellisesti käytämme kalkkia maaperään emäksistä rakastaville kasveille. Jos tarvitaan kalkkia, tuhka olisi parempi kuin kalkki, koska kalkki lisää alkaliniteettia lisäämättä kaliumia maaperään.

Alexander 07/26/2017.

Pienikin maa ei olisi ollenkaan ongelma.

Olympic-altaan pinta-ala on 1250 m². Olettaen, että keskimääräinen tulisija on 0,5 neliömetrin pinta-ala, tämä tulipalo vastaa 2500 tulisijaa - mikä on merkityksellistä kylälle mutta joka on merkityksetöntä kaupungissa. Pidä mielessä, että tämän tulen syöttäminen on etusijalla kuin mikä tahansa muu tulisija. Ellei asetus ole puutteellisella alueella, eikä hiiltymätiloja ole ympärillä, käytännössä taataan riittävä polttoaine.

Tämän tulipalon pysäyttäminen on luonnonkatastrofi (hurrikaani, tulva jne.) Tai keskeytys palvelun takia sodan tai suurien levottomuuksien vuoksi.

3 comments
7 Scott 07/27/2017
En usko, että puun polttoaine kulutetaan minuutissa, joka on verrannollinen palon pinta-alaan. Suuri tulipalo on kuumempi ja myös suurempi, ja polttaa sen polttoainetta nopeammin. Lisäksi tulisija todennäköisesti todennäköisemmin on 40 cm 40 cm (0,16 m²) ja se syttyy vain 6 tuntia päivässä. Tämä tarkoittaa sitä, että allas vastaa 31 k: n kattiloita, tai kaupunkia, jonka asukasluku on 124 k, ja 4 henkilöä ja 1 kpl kotitaloutta kohden. Tämä vastaa Pariisia noin 1250 AD
4 WernerCD 07/27/2017
Joten ... se palaa nopeammin ... Heittää pari ensimmäistä syntymää ja neitsyttä aina silloin tällöin. Pitää liekit puhtaina ja me kaikki tiedämme, että ne polttavat hitaasti.
1 Alexander 07/27/2017
@Scott, polttamisnopeus riippuu siitä, kuinka paljon polttoainetta lisäämme. Jos haluamme valtavan palon, niin laskelma olisi erilainen. Myös 40x40 cm näyttää pienemmältä keittolavulta. Jokainen perinteinen puulämmitteinen uuni, jonka nähnyt, oli isompi ainakin yhdessä ulottuvuudessa. Lämmitys tulisijat ovat ehdottomasti suurempia.

Rodrigo A. Pérez 07/26/2017.

Kuten @Will, minäkin ajattelin Darvazaa heti kun lupasin kysymyksesi ...

Mutta on miettimättä enemmän hienouksia, lähinnä ehdotetun kuopan koon vuoksi. Ajatus lähistöllä olevan metsän pitämisestä on todella söpö, mutta:

  1. Sinä väität, että tuhkan poistaminen on helppoa. Luulen, että sinulla voi olla jonkinlainen ongelma, joka ulottuu kuoppaan.

  2. Sitten sinun täytyy selvittää, miten hävittää tuhka. Ruoka metsälle? Ok, mutta sinulla on erittäin emäksinen aine (lue syövyttävää sekoitettaessa veden kanssa), puhumattakaan siitä, että joudut jäähdyttämään niin paljon materiaalia jatkuvasti.

  3. Pelkkä polttoainemäärä on kuumaa. Ajattele kuinka nopeasti metsäpalo kuluttaa hehtaareja ja hehtaareja viikossa. Toki, tulta hallitaan, mutta haluat ehkä tehdä joitain numeroita, jotta konsepti pysyisi todellisena.

Nämä kolme pistettä tuovat sinut takaisin maakaasuvarastoon ja Darvazan ideaan. Tärkein ongelma on siis talletuksen koon epävarmuus, vaikka se kestää pitkään. Vain viime vuonna Yhdysvaltain geologinen tutkimuskeskus ilmoitti suurimman talletuksen kaasu ja öljy koskaan löytynyt. Siinä on 16 biljoonaa kuutiometriä kaasua. Teet matematiikkaa ... Joka tapauksessa luulet, että poltamme kaiken kaasun ja että tuhansia muita talletuksia käytetään, joten yhden suuren tulen vaikutus ilmakehään ei todennäköisesti ole havaittavissa.

Yksi asia ... juuri niin voit väittää, että teet tutkimustesi perusteellisesti, etsi Centralia Mine Fire Wikipediaa;)

5 comments
3 IllusiveBrian 07/27/2017
He saattavat pystyä käsittelemään tuhkaa siirtämällä palo kuopan ympärille huolellisen polttoaineen sijoittelun avulla ja poistamalla tuhka alueilta, jotka eivät ole tulessa tai joilla on tulipalo höyryn päällä, joka putoaa suurelle maanalaiselle joelle ( vaikka se saattaakinkin tukkeutua).
1 Denis de Bernardy 07/27/2017
FYI se ei ole koskaan koskaan löydetty. Pelkästään suurin viime vuosina. 16 biljoonaa kuutiometriä ei edes mainita wikipedian suurimpia havaittuja kenttiä: en.wikipedia.org/wiki/List_of_natural_gas_fields
mmur 07/27/2017
Maakaasupoltto on paljon menossa, varsinkin miten se tuntuu yliluonnollisilta niille, jotka eivät ymmärtäneet sitä. Olen kuitenkin myös kiinnostunut siitä, että ihmiset, joilla on polttoainetta (jos ei pidä sitä menemästä ulos, ainakin palauttamaan sen kirkkaammiksi / kuumemmiksi) - tämä voisi teoriassa edistää laajennuksia ja infrastruktuurin rakentamista.
1 mmur 07/27/2017
Tuhkanpoiston osalta kuvittelen, että polttoaineen osa on palon ollessa hieman nostettuun arinaan, jotta tuhka voi pudota alas ja pyyhkäistä sivuilta hyvin pitkiä, palo-suojattuja meloja. Kerätty tuhka voidaan sitten tehdä tiiliksi / sementiksi.
Mr.Mindor 07/27/2017
@mmur ongelma esille noussut arina on se, että se rajoittaa, kuinka kauan palo voi polttaa ennen rakennetta, joka taloa on tehtävä suurta huoltoa ... arin hitaasti heikentää / heikentää lämpöä ja olisi säännöllisesti tarvetta korvataan. Tämä saattaa herättää kysymyksiä tulipalon "ikuisuudesta". Tietenkin niin kauan kuin on ymmärretty, se on liekki, joka on ikuinen, ei rakennetta, ja että liekin koti on päivittynyt aika ajoin, joten ehkä ei olekaan ongelma.

Ash 07/27/2017.

Kuten ihmiset ovat korostaneet, polttoaine ei ole suuri ongelma, jos sinulla on jopa monimutkainen uskonnollinen kiihko ja tervettä järkeä ennakointi sekoitus. Siksi liekin suojaaminen on todennäköisesti todellinen ongelma varhaisessa vaiheessa, ellei liekki ole jossain osassa maailmaa, jossa ei ole äkillisiä sääolosuhteita, jotka hämmästelevät nykyaikaisia ​​meteorologeja, puhumattakaan aikaisemmista maanviljelijöistä. Puutuote on joka tapauksessa hyvä lannoite, joten sinulla on positiivinen sivutuote ja todellisuudessa et halua liekin suurempaa kuin se on monista logistisista syistä, jos ne siirtyvät polttavaan kivihiileen, niin tuhkan hävittäminen tulee enemmän ongelmaksi liian.

Olettaen, että olet sanonut, että suoja on elementeistä helppoa, että talonpoikaiset menevät yli laidan ja se kestää kummallisia tapahtumia, pitkän aikavälin ratkaiseva ongelma voi olla se, että liekki on uskonnollinen kuvake ja liittyy omaisuuteen ja arvostukseen sen kaupunkivaltio. Minulle muistutetaan Kiinan kalastusministeriön saalisnumerot; että useiden vuosien ajan tiedemiehet ajattelivat, että maailman kalastus kiihtyi, mutta Kiinan viralliset numerot nousivat edellisvuodesta, joten he hylkäsivät tutkimustulokset muissa kalastuksissa poikkeavina, osoittautui, että ministeriöllä oli politiikka raportoivat lisääntyneestä haulasta riippumatta todellisista numeroista, jotka olivat itse asiassa laskussa. Nyt, jos liekin kultti päättäisi kansallisesta ylpeydestä, turvallisuudesta ja vauraudesta, että "liekki kasvaa!", Ja ihmiset näkevät sen lisääntyvän säännöllisesti, silloin sinun on alkaa huolestuttaa, koska se asenne johtaa hulluuteen. Saat ruokahalua suurempien korotusten lisäämiseen entistä säännöllisemmin, kunnes kaupunkisi putoaa rakennuksia päästäkseen liekkiin ja pakottaa kotivarastot siihen pisteeseen, jossa polttoaineiden tuonti tulee koko ulkomaankaupan alueelle ja ne kaatavat Treasury syöttää polttavaa jumalaa. Kaikki, mitä tarvitaan, on yksi kadonnut asuntovaunu ja liekki hajoaa ja ihmiset odottavat rangaistusta seurata, mikä se jos he uskovat siihen.

2 comments
Mad Physicist 07/27/2017
Käyttäjää varten ohjatut. Kuinka voimme poistaa sinut? :)
Ash 07/27/2017
@MadPhysicist Yleensä lapio sen jälkeen, mutta tässä tapauksessa lapio, kun se työskentelee ympäri reunoja porrastuksissa pitäisi toimia. ;)

Dan S 07/27/2017.

Oletettavasti seremoniallinen tulipalo on poltettu Varanasiin (Intiaan) noin 5000 vuotta ja uskon, että he käyttävät vain puuta polttamaan tulta. Se ehdottaa, että ajatuksiasi ei ole kauaskantoinen, jos ihmiset antavat sille suurta merkitystä.


Klaws 07/28/2017.

Polttaminen

Polttaminen kuten kohdassa "Polttaminen on jätteen käsittelyprosessi, johon liittyy jäteaineissa olevien orgaanisten aineiden palaminen". Katso https://en.wikipedia.org/wiki/Incineration

Vakavasti. He myyvät jätteiden käsittelyä naapurikaupunkeihin. Niin kauan kuin "liekki palaa voimakkaasti", heidän taloudensa on onnistunut.

Ainoa jätteet, joita he eivät käsittele, ovat lanta. Kipu ei ole vain pilkkasarjaa, se on myös haiseva.

Huomaa, että tosielämässä tietyt uskonnolliset vakaumukset ovat alun perin peräisin taloudellisista syistä. Joissakin aikoissa on ollut helpompaa panna täytäntöön tiettyjä "kauppa- ja talousasetuksia" peittelemällä niitä uskonnollisina laeina.

Tulipalo voi todennäköisesti kestää, kunnes ympäristönsuojelulaki pannaan täytäntöön (mahdollisesti myös diplomaatti / sota / väkivalta muilta kaupunkivaltioilta). He saattavat pitää sitä huolimatta käyttämällä suodattimia, katalysaattoreita - tai tuottamalla sähköistä tai mekaanista energiaa, joka on niin arvokasta maailmantaloudelle, että saastuminen on hyväksytty.

1 comments
1 KalleMP 07/30/2017
Liha ei ole missään tapauksessa jätettä, se on lannoitetta, luultavasti siksi, ettei sitä saa polttaa ensi sijassa.

feelinferrety 07/28/2017.

Halusin vain popilla joitain katkelmia, koska kaikkien muiden ajatukset ovat olleet niin innoittavia. Muilta vastaajilta on todettu, että käsite ei ole vain toteutettavissa, mutta itse asiassa olemassa IRL. Muiden vastausten / kommenttien perusteella olen myös rakentanut joitain päivittäisen elämän osa-alueitani pääkanokanani. Olen jo maininnut suurimman osan tästä kommenteissa, mutta minulla oli tarpeeksi sanoa, että ajattelin, että kirjoitan täydellisen viestin ja voin palata lisäämään myöhemmin.

Jos käytit kupurakennetta, tulta voitaisiin käyttää tuottamaan jatkuvasti puhdistettua vettä käyttämällä käännettyä kupolia (ajattele: jättiläinen wok) liekkien päällä pitämään vettä, joka höyrytettiin kupolin yläosaan ja juoksi alas katto putkiin rakenteen ulkoreunan ympäri.

Polttavaa tuhkaa ja hiiltä voidaan käyttää myös "maan uuneissa" - kaivaa kuoppa, tyhjennä vielä hehkuvia jäänteitä alareunassa, iso potti päällä (muodollinen tiilarakenne valinnainen - voi vain laskea potin sisään, sitten päätä eristävällä materiaalilla) ja palaa ihastuttavaan muhennokseen muutaman tunnin kuluttua, Sitten palaa tiiliin kuten joku muu ehdotti. Voit myös panna koko eläinten ruhoja tai yksittäisiä aterioita, jotka on kääritty bambu- tai banaanilevyyn.

Joku muu totesi, että bambusta ei välttämättä ole paras polttoaine, mutta yhteiskunnan olisi pitänyt säilyttää lehto varmuuskopiolähteenä (jos metsä joutuu tulelle, lumivyörylle, taudille, sienelle jne.), Koska se on melko kovaa ja sitä voidaan käyttää rakentamiseen, ja lehdet ruoppaukseen, ruoanlaittoon ja kulutukseen.

Lähistöllä voi olla myös kylpyläosasto, joka kompensoi osan lämmöstä, jonkinlaisella kuumennetun ilman kanavoinnilla / lämmittämisellä rakenteen pohjaan (poreakkupulmat valinnainen). Höyrysauna (sauna). Pohjimmiltaan jokainen elämän osa (rakennukset tiilistä, lämmitetyt elintarvikkeet, itsepuhdistuva ...) voitaisiin pitää hengellisenä luonnossa.

Tulipalon sisältävä rakenne voi olla myös irrotettava, siinä on sisäänvedettävä katto tai pyroteknisten pyroteknisten "kattoikkunat". Kokeilun kautta teidän kansanne löytäisi tiettyjä värejä ja vaikutuksia (kipinöitä, värillistä savua, popping ja squealing jne.), Joita voitaisiin saada tietyillä kivennäisaineilla ja esansseilla. Kattoluukun idean myötä nämä voisivat sijaita kannen uloimmilla ulottuvuuksilla ja tapahtumapäivillä. Vahvistettuja köysistöjä voitaisiin käyttää luomaan risteytyksiä kohti niitä, ja lisäsäädettyjen polttoaineiden avulla papit voisivat luoda todella upean koreografian.


Adrian Zhang 07/28/2017.

Hyvin kauan. Monta vuosikymmentä on palanut monta valtavaa kivihiilen saumaa. Australiassa "Burning Mountain" on ollut hiilen sauma polttaa 6 000 vuotta. Ihmisen puuttuminen (eli polttoaineen siirtäminen tulipaloon, usein tuhkan poisto, jatkuva ilmanvaihdunta jne.) Määrätyllä yhteiskunnalla, jolla on suuri tarjonta jotain hidasta polttamista, on tarkoitus pitää palo syttyy pitkään.

Tietenkin on ilmeisiä kysymyksiä; usein tulipalossa olevat työntekijät, jos niitä ei ole suojattu asianmukaisesti, kehittävät melkein varmasti jonkinlaisen keuhkosairauden jatkuvasti hengittäen tuhkakypäräisiä liekkejä, ja tulipalo on jatkuva uhka ja saastumisen lähde. Optimaalisesti rakennus olisi valmistettu erittäin tulenkestävistä materiaaleista (kuten tulenkestävästä tiilestä tai Kaowoolista), jotta tulipalo ei tarvitsisi sammuttaa, jos se ohi.

Toinen asia. Onko tämä suuri kokko, tai hiiltynyt kuoppa hiutaleesta? Molemmat ovat tulipaloja, mutta yksi on huomattavasti vaikuttavampi kuin toinen. Optimaalisesti polttoainetta on leikattava maksimaalisesti pinta-ala ja siten tulinen tulipalo. Kyllä, se oli tarkoitus.

Toinen ajatus (irtisanominen!) Olisi käyttää kaasua (propaani, LNG, jne.), Mikä tekee suuresta tulesta, joka ulottuu paljon korkeammalle. Pohjimmiltaan iso iskujauhan kauhistuttavalla stochimometrillä. Tämä on paljon kalliimpaa, koska monet kaasunporausta vastustavat. Mutta jos tämä on todella pyhä tuli, pitää hauskaa.


jmoreno 07/30/2017.

Koska todellisia ikuisia tulipaloja on, ehdotan, että otat sen ja yhdistätte sen uskonnolla. Liekin kaupunki lähellä sitä mieluiten ympäröi sitä), jossa on uskonnollinen velvollisuus aloittaa tulipalo lähde ja jatka sen jälkeen mahdollisimman pitkään. Nämä pienet tulipalot eivät saa olla suuria, he eivät voi mennä ulos. Ehkä se on häpeällistä tai merkkinä huijauksesta. Tee se vaatimus siitä, että tulen on oltava hyödyllinen, ja antaa sen kuolla menettää kaikki omaisuus, johon se oli. Erilaisia ​​mahdollisuuksia.


Charles Jacks 07/31/2017.

Ikuista liekkiä voidaan pitää niin kauan kuin virrat virtaavat, ruoho kasvaa ja aurinko merkit. Mikä jos olet kansojen ensimmäinen kansakunta, kunnes valkoinen mies löytää kultaa tai jotain muuta, mitä he haluavat maahan tulen alla. Jokainen tarina tarvitsee konflikteja. Ilmeisesti.


Vishnu 08/01/2017.

Tuli vaatii energiaa, voimakkain lähde on tähtiä. Ne kestävät viisi miljardia vuotta ja käyttävät ydinfuusiota.

Tähtää ympäröivä kaupunki kutsutaan nimellä Dyson Sphere ( https://en.wikipedia.org/wiki/Dyson_sphere , myös Dyson Nets ja vastaava) tai Ringworld ( https://en.wikipedia.org/wiki/ Ringworld ).

Related questions

Hot questions

Language

Popular Tags